/   E-pood Kuidas osta  /   Parima hinna garantii  / Ostukorv  /  Kontakt  /


  Klienditeenindus (Eesti ja vene keeles ):  E-L 9.00-18.00   Tel. 55 55 40 40 *   
E-mail:  katuselahendused@icloud.com    info@katus24.ee   

TOOTED           SOODUSPAKKUMISED          TELLIMISTINGIMUSED        JÄRELMAKS           KATUSETÖÖD          FIRMAST          KONTAKT

Meie toetame:

Tunnistused:


KATUSELAHENDUSED OÜ krediidireiting




TELLIMINE

Tellimistingimused

Ostu-müügiprotsess on meie e-poes väga lihtne. Määrake Teid huvitava kogus, värv ja erisoovid ning sisestage oma kontaktandmed. Tellimiseks vajutage toote juures olevat nuppu „Lisa ostukorvi”. Võtame Teiega esimesel võimalusel ühendust ning lepime kokku materjalide kohaletoomise, maksmise ja kättesaamise tingimused.

Teenuste osutaja on Katuselahendused OÜ (edaspidi nimetatud Katus24.ee).

Teil on alati võimalik küsida personaalseid eripakkumisi juhul, kui soovite kaupa tellida suures koguses. Selleks palume Teil saata e-kiri. Kokkuleppele jõudes teeme Teile tavahinnast soodsama pakkumise. 

Hiljemalt 2 tööpäeva jooksul saadame Teile pakkumise (koos transpordikuluga). Ettemaksuarve väljastatakse peale raha laekumist meie kontole (KMS § 37 alusel).
Juhul, kui toodet laos ei ole või kui hind on muutunud, teavitatakse Teis sellest enne arve väljastamist. Orienteeruv tarneaeg on kirjas iga toote kirjelduses. Kui tarneaeg peaks mingil põhjusel pikenema, siis teavitame Teid sellest viivitamatult. 

Peale meile raha laekumist, saadame kauba välja hiljemalt 3 tööpäeva jooksul (v.a eritellimuste puhul, kus tarneaeg võib olla kuni 30 päeva).


NB! Seoses tellimuste mahu kasvuga, võib tellimuste täitmine võtta tavapärastest rohkem aega.

Laokaubale tarneaeg 2-10 tööpäeva ja tellitavale kaubale ca. 14 - 45 tööpäeva!
 
Täname mõistva suhtumise eest!

 

Hind

Kataloogis olevad hinnad on ilma transpordikuluta, eurodes ning sisaldavad käibemaksu. Ettevõte jätab endale õiguse muuta hindu sellest ette teatamata. Kauba kohaletoimetamise hind sõltub kauba kogusest, mõõtmetest ning kohaletoimetamise sihtkohast.

Tasumine

Tellitud kauba eest saab tasuda pangaülekandega Teile saadetud pakkumise või arve alusel. Maksekorralduse selgituses palume märkida pakkumise või arve number. Toodete eest palume tasuda 5 kalendripäeva jooksul. Kui Te ei ole selle aja jooksul maksnud, siis tellimus tühistatakse.

Kauba kättesaamine, transport ja mahalaadimine

Pakume Teile järgmisi võimalusi:

1) Transport ilma mahalaadimiseta. Teeme Teile transpordi pakkumise, kaup tuuakse kohale Teie soovitud aadressile. Kauba mahalaadimine toimub kauba tellija poolt, kui ei ole kokkulepitud teisiti.
Saadetised kuni 30 kg toimetatakse saajale kätte, suuremad saadetised toimetatakse mahalaadimiskohta ning klient peab tagama saadetise mahalaadimise võimalikkuse sihtaadressil. Seega palume õigel ajal muretseda endale tõsteseadmed ja luua veoauto sissesõidu võimalus.
Tavatranspordi hind sõltub nii kauba kaalust kui mõõtmetest. Igale tellimusele teeme eraldi pakkumise transpordile, seega tellimuse vormistamisel palume märkida aadressi ja kontaktisiku andmed. Pakkumise koos transpordi maksumusega saadame Teie poolt määratud e-postile. Tellitud kaubad saadame veofirmaga peale raha laekumist meie arvelduskontole. Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel. Katus24.ee ja transpordi/kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui puudub korralik sissesõidutee, klienti või kliendi esindajat ei ole kohapeal või viivitus ja arusaamatus on tingitudkliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
Juhime tähelepanu, et vedaja saab kauba tuua kõvakattega teeni. Kui sealt läheb korralik tee edasi, siis saab ka kaugemale.
 
2) Transport mahalaadimise teenusega. Võrreldes tavatranspordiga on ca 70% kallim, kaup tuuakse mugavalt kohale Teie soovitud aadressile ja laetakse maha. Kauba mahalaadimine toimub kauba vedaja poolt. Palume luua veoauto jaoks piisav sissesõidu võimalus.
Igale tellimusele teeme eraldi pakkumise transpordile, seega tellimuse vormistamisel palume märkida aadressi ja kontaktisiku andmed. Pakkumise koos transpordi maksumusega ja mahalaadimisega saadame Teie poolt määratud e-posti aadressile. Tellitud kaubad saadame veofirmaga peale raha laekumist meie arvelduskontole. Katus24.ee ja transpordi/kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui puudub korralik sissesõidutee, klienti või kliendi esindajat ei ole kohapeal või kui viivitus ja arusaamatus on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
Juhime tähelepanu, et vedaja saab kauba tuua kõvakattega teeni. Kui sealt läheb korralik tee edasi, siis saab ka kaugemale.

3) Tulete ise Tallinnasse või Tartusse kaubale järgi (olenevalt tellitud kaubast). Peale tellimuse kinnitamist ja arve tasumist saate kauba kätte meie koostööpartnerite juurest Katus24.ee poolt saadud volituse esitamisel. Selle võimaluse juures ei saa me kahjuks garanteerida, et kogu tellitud kauba saate kätte vaid ühest laost. Võib juhtuda, et erinevad kaubad asuvad erinevates ladudes, mis omakorda asuvad erinevates linnaosades.
 
Kaupade tagastamine

Tooteid võib ebasobivuse korral tagastada kahe nädala jooksul tellimuse kättesaamisest. Eeldame, et kaup on kätte saadud 5 tööpäeva jooksul alates kauba väljastamisest.
Kauba tagastamisega seonduvad kulud kannab tellija. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ning originaalpakendis.
Müüja tagastab tellijale lepingust taganemise korral kauba eest tasutud hinna viivitamata, hiljemalt aga 14 päeva jooksul alates lepingust taganemisest tellija osundatud pangakontole.

Garantiiaeg ja kehtivus

Kõikide toodete pretensiooni esitamise aeg on 6 (kuus) kuud, alates ostukuupäevast. Esimese 6 kuu jooksul on puuduse olemuse tõendamise kohustus müüjal, peale seda tarbijal.
Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, häälestamine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine. Pretensiooni esitamise aeg katkeb ning tasuta remonditeenused kaotavad kehtivuse juhul, kui toote viga on tekkinud omaniku süül ebaõige ekspluateerimise tulemusena, kasutusjuhendi mittejälgimisel või kui defektid tekkisid toote mittehoolikal hoidmisel, hooldamisel või ülekoormamisel.
Pretensiooni esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist ostjale, toote ebaõigest kasutamisest, ebaõigest paigaldamisest või toote kasutamisel selleks mitte-ettenähtud eesmärgil. Samuti ei kuulu pretensiooni alla toote regulaarsest kasutamisest tulenevate detailide normaalne kulumine ega toote sihtotstarbelise kasutamise seisukohast ebaolulised vead (kriimustused jms).

Vastutus ja vääramatu jõud

Katus24.ee vastutab Kliendi ees Katus24.ee poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Klient vastutab Katus24.ee ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).
Katus24.ee ei kompenseeri moraalse kahju, mida võib tekitada kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.
Katus24.ee ei kompenseeri kliendi kulusid, mis tekivad asjaolust, et klient võttis enda peale kolmandate (Katus24.ee mittesõltuvate) isikute ees kohustusi käesolevate tingimustega vastuolus olevatel tingimustel.
Katus24.ee ei kompenseeri kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmise tagajärjena ilmnenud mittekasutatud võimalusi.

 

 
Kampaaniahinnad:









Soovitame: